19 -20 Października 2019 r.
Kielce ul. Tarnowska 15

SZKOLENIE

Mała Księgowość w praktyce

Do podjęcia pracy w księgowości nie wystarczy posiadanie wiedzy teoretycznej. Biura księgowe poszukują pracowników, którzy są w stanie zmierzyć się z realnymi problemami występującymi w tym zawodzie. Dlatego tak ważne jest nabycie umiejętności praktycznych, dzięki którym pracownik szybko wdraża się w swoje obowiązki i rozwiązuje problemy, jakie napotyka na swojej zawodowej drodze.

 

Startujemy za:

  • 00Dni
  • 00Godzin
  • 00Minut

Praca w dziale księgowości czeka na Ciebie!

NAUCZYSZ SIĘ

Działania i obsługi najpopularniejszych programów księgowych

Zdobędziesz

Szeroką wiedzę teoretyczną i praktyczną, dzięki której zdobędziesz pracę w księgowości!

Poznasz

Prawdziwą pracę księgowego, realne dokumenty oraz problemy księgowe!

Co o kursie myślą jego absolwentki?

„Na kursie „Mała Księgowość w praktyce” dowiedziałam się wielu rzeczy. Obsługi programu małej księgowości który jest bardzo przydatny., Wszystko o podatku VAT i dochodowym. Zdobyłam wiele informacji o których wcześniej nie wiedziałam. Bardzo przydatne szkolenie”

0 +
Przeszkolonych osób
0 %
Uczestników znalazło pracę w księgowości
0
Godzin wiedzy

Certyfikowane szkolenie

Szkolenie kończy się egzaminem, podczas którego sprawdzany jest poziom wiedzy zdobytej przez uczestników. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku wystawione zostaje świadectwo potwierdzające nabyte kompetencje i certyfikat

Czas trwania

Kurs trwa 94 godziny zegarowe, podczas których swoją wiedzę praktyczną i teoretyczną przekażą Ci doświadczeni i aktywni zawodowo doradcy podatkowi, prawnicy i księgowi. Dzięki temu możesz samodzielnie prowadzić Podatkową Księgę Przychodów i Rozchodów! Nie zwlekaj, zapisz się na szkolenie, które może stać się początkiem Twojej kariery zawodowej.

Program szkolenia

MAŁA KSIĘGOWOŚĆ W PRAKTYCE

I .PRAWO W DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ – 12 GODZ.

  1. Ustawa z 6.03.2018 r. Prawo przedsiębiorców.
  2. Obowiązki rejestracyjne wynikające z CEIDG zezwolenia koncesje, działalność regulowana, formy prowadzenia działalności.
  3. Elementy prawa cywilnego w działalności gospodarczej.
  4. Ordynacja podatkowa.

II. PODATEK DOCHODOWY W MAŁYM PRZEDSIĘBIORSTWIE – 30 GODZ.

  1. Przychody z działalności gospodarczej.
  2. Formy opodatkowania, wybór formy opodatkowania.
  3. Zasady opodatkowania podatku dochodowego według skali i podatek liniowy.
  4. Zasady kwalifikowania przychodów i kosztów w podatku dochodowym od osób fizycznych.
  5. Zryczałtowane formy opodatkowania.
  6. Kwalifikacje kosztów podatkowych.
  7. Amortyzacja

III. PODATEK VAT – 30 GODZ.

  1. Zakres podmiotowy i przedmiotowy.
  2. Ogólny i szczególny moment powstania obowiązku podatkowego.
  3. Podstawa opodatkowania.
  4. Miejsce świadczenia.
  5. Stawki i zwolnienia.
  6. Odliczenia i zwrot podatku VAT.
  7. Samochód w firmie.
  8. Kasa fiskalna.
  9. Faktura VAT.
  10. Deklaracje
  11. Procedury szczególne.

IV. EWIDENCJA W PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB FIZYCZNYCH – 18 GODZ.

  1. Ewidencja wyposażenia.
  2. Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
  3. Zasady prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów.
  4. Ustalanie podstawy opodatkowania na podstawie KPIR.
  5. Zaliczki na podatek w trakcie roku i deklaracje w podatku dochodowym od osób fizycznych.

V. EGZAMIN – 4 GODZ.

Egzamin zakończony jest otrzymaniem certyfikatu

Na naszym kursie uczą praktycy!

Michał Cielibała

Pomysłodawca i założyciel Akademii Podatkowej TaxMania. Doradca podatkowy (numer wpisu: 8015), prawnik, przedsiębiorca. Specjalizuje się w prawie podatkowym, reprezentuje podatników w toku postępowań podatkowych i sądowo-administracyjnych. Właściciel Biura Rachunkowego BIUREX, zajmującego się stałą obsługą księgowo-podatkową kilkuset firm. 

Aldona Barcicka

Doradca podatkowy (numer wpisu: 12603). Magister ekonomii na Politechnice Radomskiej, licencjat z zakresu ubezpieczeń (WSU). Od 2014 roku związana z Kancelarią Doradcy Podatkowego Michała Cielibały. Na co dzień zajmuje się udzielaniem porad, sporządzaniem opinii oraz wyjaśnień. Aldonę cechuje indywidualne podejście do każdego Klienta, dzięki czemu dokładnie diagnozuje każdy problem.

Wioleta Podsiadło

Z wykształcenia prawnik i ekonomista, doktorantka prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Kancelarii Radcy Prawnego i Kancelarii Adwokackiej. Z Biurem Rachunkowym BIUREX Sp. z o.o. związana od 2008 roku. Zajmuje się bieżącą obsługą księgową firm. Autorka publikacji z dziedziny prawa.

Agata Twardowska

Absolwentka Liceum Ekonomicznego im. Mikołaja Kopernika w Kielcach. Specjalista w zakresie ekonomii i organizacji przedsiębiorstw handlowych. W Biurze Rachunkowym BIUREX pracuje od 10 maja 1999 roku. Od 2000 roku jest w firmie kadrową.

Jolanta Gębska

Specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych. Magister ekonomii WSEiA w Kielcach, kierunek „Rachunkowość i przepisy podatkowe”. Posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu ubezpieczeń społecznych, kadr i rozliczeń płac. Z Biurem Rachunkowym BIUREX związana od 1993 roku.

Szkolenie jest dla:

1. Osób pracujących, chcących przekwalifikować się, zaktualizować swoją wiedzę, aby zapobiec utracie zatrudnienia.
2. Bezrobotnych, którzy mogą skorzystać z dofinansowań w postaci: bonu szkoleniowego, szkoleń indywidualnych.
3. Pracodawców, chcących podwyższać kwalifikacje swoich pracowników.
4. Osób chcących uczestniczyć w szkoleniu komercyjnie, w pełni odpłatnie.

Cena szkolenia to 1800 zł

To tyle samo, ile kosztują kursy obejmujące wyłącznie wykłady teoretyczne!

W ramach projektu „Biznes Adapter” przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie na refundację kosztów usług rozwojowych (szkolenia i doradztwo), zarejestrowanych w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) prowadzonej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości www.uslugirozwojowe.parp.gov.pl

Wysokość dofinansowania od 50% do 80% kosztów szkolenia.

Masz pytania? Zadzwoń!

607 033 240

Jolanta Cadera

Specjalista ds. szkoleń Biura Rachunkowego BIUREX. Podczas zajęć w Akademii Podatkowej TaxMania zajmuje się organizacją, dokumentacją i opieką nad kursantami. Ukończyła studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu, studia podyplomowe na kierunku „Prawo pracy” i ubezpieczeń społecznych.

START:

19-20 Października 2019 R., GODZ. 8:00

MIEJSCE:

Biuro Rachunkowe BIUREX Sp. z o.o.

    ul. Tarnowska 15
    25-394 Kielce